2. jaan 2013

Viimane tööpäev

Jaaaa, oligi viimane tööpäev 31-12-12
Olin seal hooajatööline, ainult jõuludeks (niigi lasti mul seal kauem olla) aga ikkagi on nii kurb.
Best job ever 123 :D

Nüüd ma siin istun, kirjutan, uurin mis Pärnus toimub, loen uudiseid, uurin lennupileteid nii igaks juhuks...

Lihtsalt täielik teadmatus on ja Ergo ka mind üldse ei aita. Eile öösel ei saanud magama jääda, sest mõtted uitavad täiega ringi ja siis hakkasin Ergolt pärima, et mis saab siis? Tahad koju tagasi minna? Ergo vastas, et ei tea, tal ükskõik. No ei saa olla ükskõik! Küsisin siis sedasi, et kas sa pigem oleksid siin või oleksid kodus? Vastas, et pigem kodus. Aga mis on kodu? Selle ma ütlesin juba kohe ära, et tema vanemate majja ma tagasi  minna ei tahaks. Siis on järgmine probleem, kuhu minna? :D Minu vanemate juures on kitsas, oleks suvi, saaks pohhuilt mingi aja garaaži peal olla AGA kuna on talv siis on tere.tore.
Vanaema juurde oleks hea minna, kesklinnas ja kuna mul autot ju ka enam pole, siis oleks seal kerge bussi peale saada ja minna kuhugi...ma ei tea üldse kuhu ma bussiga sõita kavatsen aga sellised mõtted on peas.. :D Ja praegu on ju niigi üks tuba vanaemal vaba, vaevalt, et Anni kunagi enam koju tuleb. Elama, ma mõtlen.

Igatahes ma üritan selgusele jõuda siin ja eks siis näha saab, mis toimuma hakkab.

Panen pildid viimasest tööpäevast ka siia :)


Gavin&Nina



:)



Natuke nänni sain ka (:





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar