24. jaan 2013

Seks ja linn-Makedoonia ja Estooonia eri :D

Teisipäeval tuli Ann jälle kahe suure kotiga koju ja ütles, et neil kolmapäeval viimane klienditeenindamise päev, neljapäeval ja reedel pakivad alles jäänud asjad kokku ja saadavad ära. Ülevalt katuserestoranist (sealt kus see mees alla hüppas) üks tädi lubas meil laua reserveerida ja shampust pakkuda viimase päeva puhul. Kuigi mina pole seal pea kuuaega töötanud, pakkus ikkagi Dobi välja,et Kerli võiks ka tulla. Nii armas :)
Nii ma siis läksingi enne sulgemist kohale. Pood oli rahvast täis ja riiulid olid niii tühjad. Mul oli nii kurb seda poodi vaadata.
Päev enne ütlesin Annile, et ta paneks mulle ühe kehakreemi ja lõhna kõrvale, et kui ma tulen, saan ära maksta. Aga Dobi ostis need mulle, pani kingikoti sisse ja ei tahtnud mu maksmisest midagi kuulda.
Panime poe kinni ja seni kuni teised raha lugesid, kõndisin veel poes ringi, tuled olid kustus ja muusika mängis (Alicia Keys- Empire state of mind), mul oli tõesti kahju. Küsisin Dobiilt ja Annilt, et kas neil on ka kurb, nad vastasid, et veel mitte aga päris viimasel päeval kindlasti.
Asi läks lõbusamaks kui me kõik lõpuks valmis olime ja liftiga üles sõitsime. Astusime restorani, meid tervitas ülisõbralik naine, kes ütles, et me näeme väga head välja ja siis tuli ka see tädi sinna, kes meile laua kinni oli pannud. Pole kena tegelikult tädi öelda selle vägeva naisterahva kohta aga ma ei mäleta tema nime enam. Igatahes võttis ta meid vastu kallistades ja igaühele meile 2 põsemusi tehes. Mina olin nö järjekorras viimane ja imiteerisin lihtsalt seda, mida teised ees tegid. :D Ta ütles meile: "You look FABOLOUS, ladies!" ja näitas, kus meie laud asub. See oli väljas rõdu peal, nii äge. Rõdul iga laua ääres oli 2 soojusasjandust ja laua all oli samuti mingisugune special soojendus, niiet lõpuks hakkas meil seal lausa palav. Ilus vaade oli linnale ja üldse kõik oli väga posh. Kelner valas meile shampust ja tõi lauda oliive, erinevaid pähkleid ja snäkke. Väga tore oli. :)  Tundsin end tõesti korraks sarjas/filmis Seks ja Linn :D
 Me kõik olime piisavalt koid, et uut shampust tellida ja aeg oli ka sealmaal, et peaks kodupoole astuma hakkama, sest teistel peale minu oli järgmine päev tööpäev. Aga...me jätsime selle toreda tädiga hüvasti ja tänasime teda, ning ostustasime oma lemmik pubist läbi astuda, et noh "teeks siis ühe klaasi veini kah.."
Asi tipnes sellega, et me tellisime 2 pudelit veini ja hiljem veel mõned pokaalid juurde. Aaaaa ja esmalt, kui sisse astusime, silmasin ma tuttavat nägu- üks vanem mees kes ka eelmine kord tööl oli, kui seal käisime. Ta naeratas meile ja me naeratasime vastu, mina vähemalt. :D  Mees ütles, et tere ja ta on meid siin ennegi näinud, kuidas läheb jne. Ann pärast ütles mulle, et "No muidugi kõik mäletavad meid, kui me siin eelmine kord sandwichi tegime!"  (Nooh jaa, eelmine kord sai päris hästi lollusi tehtud :))
Istusime lauda ja kõrvallauas istusid kaks meest. Üks oli vanem ja teine noor. Kuidagi sulandusid meie lauale lähemale ja hakkasid uurima kust me pärit oleme. Mehed arvasid suht paari pakkumisega ära, et Dobi ja Nina on Makedooniast, sest neile meeldib väga kätega vehkida, kui nad räägivad. :D  Minu ja Anniga läks neil keeruliseks. Andsime järjest vihjeid, et oleme Põhja-Euroopast ja ütlesime isegi seda, et asume Soome all. Mehed pakkusid Moldova. What?! No! :D  Nad siis ikka üritasid kuulata meie aksenti ja tegid naltsi seal edasi. Aga ikka piinas neid. Ma küsisin, et kas nad teavad kõiki kolme Balti riiki. Mehed teadsid Lätit ja Leedut, ning jälle- nende arust kuulub ka Moldova Balti riikide alla. :D  Lõpuks läksime alt sellega, et nad küsisid, mis lennukid sinna lendavad. Ann hakkasi siis järjest ütlema: EasyJet, RyanAir, Estonian.... ja mehed karjusid "Estoniaaaa!" :D Ann ei suutnud uskuda, et ta seda ütles. Aga pole hullu, mehed said rahu maa peale. Siis nad arvasid, et on jube müstilised ja küsisid kas meie arvaks ära, kust nemad pärit on. Noorem mees rääkis suht perfect englishit ja Ann pakkus, et UK. Mees vastas ei. Siis Ann pakkus Iirimaa. Jep! :D Ja vanema mehega oli ka lihtne- tal olevat ameerika aksent ja Ann pakkus lambist Kanada. Kümpi. Oh seda rõõmu. Ses suhtes, et ega mina küll nende aksentidel vahet ei teinud, Ann on see proff meil.

Seekord meie pubikutti ei olnudki tööl aga ehk järgmine kord. ;)
Plaanis on järgmine nädal ka pubisse minna. Siis peaks üks Hiina tüdruk ka meiega ühinema, kes samuti oli jõulutööline eelmine aasta. Ta käis meil sellel aastal ka külas, täitsa tore tundus. :) Ah siinsed inimesed on kõik toredad. Kahju, et eestlased sellised mühakad on. :D See oli nüüd pooleldi naljaga. Pooleldi.

Sõitsime metrooga oma kodupeatusesse ja võtsime Anniga takso. Ja oh seda rõõmu jällegi- sama taksojuht, kes meile septembris lennujaama vastu tuli ja koju viis! Ann käskis mul tasa olla aga mina nagu meelega pidin küsima "Hiii, do you remember us??!" Ja siis Ann pidi ära seletama, kus ja millal ja kuidas. Taksojuht mäletas isegi ja pani sõpsi meiega. :D

Koju jõudes oli nii naljakas ja tore olla. Ainult kõht oli jube tühi ja Ann hakkas mulle muna praadima. :D

Läksin voodisse ja järgmine hetk oli see, et ma ärkasin riietega ja keset voodit.

Täna on kõik korras. Panen mõned pildid ka siia :)


Enne minekut oli vaja oma oma pikast tukast pilti teha ;D
"Thank you so much for helping us during Christmas, it was pleasure to have you in the team. Love, Dobi xxx"

Summer Hill, Lily and Himalayan Blue
Nüüd on mul Crabtree&Evelyn Kerli top3 lõhnad olemas, happyy! :)




Minu vaade restoranis :D


Coq d´Argent

Üli chill koht :)

Pealtvaates selline resto

Hamster ja Nina pubis Golden Fleece :D


Estonia vs Macedonia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar