21. jaan 2013

Rainbow=vihmavibu

Hmm, ma nüüd kirjutan oma telefoniga selle postituse ja pole päris kindel kas see asi toimib normaalselt.
Annil algab homme viimane nädal tööl ja ta on koju tassinud nii palju manti. Ma tahan endale kindlalt ühte kehakreemi ja ühte lõhna, siis on mul Crabtree&Evelyni Kerli top 3 lõhnad olemas, sest jõuludeks sain juba 2 oma lemmikut :)
Ükspäev viisin oma CV ka ühte kohvshopi. Sisse astudes pöördusin ühe toreda tüdruku poole, kes küll kahjuks ütles,et hetkel neil vabu kohti pole, kuid annab mu CV oma juhatajale edasi. Tänasin, soovisin kena päeva ja läksin välja. Ergo läks samal ajal ühte elektroonika poodi enda CV-d viima ja kuna mul läks kähku, otsustasin ka sinna poodi sisse astuda. Nägin,et Ergo räägib mingi tüübiga juttu ja see tüüp näitab talle arvutist midagi. Mõtlesin, et no tore on, nüüd küsis raudselt midagi hoopis arvutite kohta vms. Ma ei hakanud sinna juurde minema ja näppisin eemal kaameraid. Pärast tuli Erks minu juurde ja ütles, et nad ei võtagi siin CV-sid vastu, et onlineis saab seda teha ja see tüüp oligi talle näitand, kuidas ja kus kedagi otsitakse selles firmas. Peale seda läksime poodi.
Poega tuli meelde, et laupäeval käisime Anniga kahekesi poes(suures supermarketis) süüa ostmas ja nii naljakas kui see ka ei tundunud- nägin ma vilksamisi oma klassiõde. Rahvast oli palju ja hiljem kassajärjekorras üritasin teda uuesti näha, kuid rohkem ei näinud. Mõtlesin hiljem, et jumal kui suur see London on ja kui palju inimesi ja ikka kõnnid nagu Rimis ringi, silmad tuttavaid. Sest ma olen siin olles juba mitut Pärnakat kohanud, kellega kunagi kuskil seltskonnas oldud või kuskilt kellegi tuttav aga siiski võõras, et minna tere ütlema.
Poest me suurt midagi ei ostnudki, ainult seda, mida kodu juures olevatest väikestest poodidest ei saa. (Nagu näiteks kana koibi). Ja kuna me Anniga alustasime uuest aastast veregrupi dieeti, siis me enam igast manti kokku ei ostagi. Kartulit sõin viimati aastavahetusel, selle asemel söön riisi (seda on meil nurgas 10 kg) , tatart (mida saame kodu juures olevast Poola poest osta), vahel teen suppi endale. Kuna ma olen A-grupp, siis ma peaksin põhimõtteliselt taimetoitlane olema aga ma ei suuda liha küll oma toidukordadest välja jätta ja tihti sööngi kanaliha. Ära olen jätnud igasugused vorstid, singid (need ei olegi siin nii head kui Eestis), saia, kohvi (selle asemel joon rohelist teed meega), suhkru, või (selle asemel hoummus/ hummus eesti keeles vist, s.o. Kikerherne pasta nom nom) ja no rohkem söön rohelist ja värsket, puuvilju jne. Alguses oli raske, kuid nüüd hakkan juba vaikselt harjuma. Aga eks ma olen pisut patustanud ka, näiteks Haluk tegi väga head lambaliha, millest pole võimalik ära öelda, üks nv sõin kanawrapi, sest vein oli sees ja ma lihtsalt pidin seda saama :D ja no muidugi see šokolaad, mis kodused meile Eestist saatsid..no kammoon Kalev ikkagi. :) Nüüd ma läksin oma menüüga väga hoogu. Aga arvan, et parem lugemine ikka kui mingi masendav mitmemõtteline hala.
Eks mul neid mase hooge ikka aegajalt peale tuleb aga läheb jälle üle. Täna ma ei masenud aga olin veidi meie toas omaette, Ann magas, sest nad on Halukiga haiged ja Ergo istus arvuti taga. Chillisin veidi voodis ja vaatasin aknast välja, sest teist päeva sajab juba lund. Mõtted lähevad ikka kodule. Siin on ikka hull lumi maas ja huvitav on vaadata, kuidas kõik autod üli aeglaselt sõidavad, sest siin ju puuduvad sellised asjad nagu talverehvid. Inimesed on ka imelikud, üritavad lumepalle mittepakkiva lumega teha :D
Mõtted koju minekust käivad ikka läbi pea...aga ma veel natuke ootan, vaatan, uurin. Sest mul tuli nii kuradima geniaalne mõte pähe ja selleks on mul seda kuradima raha vaja. Ja kui nüüd keegi meie avaldusi näeks, siis ma saaks sügiseks selle kuradima raha ja ma läheksin koju tagasi. :D  See tähendaks ka arvatavasti seda, et kui kõik läheb nii, nagu ma sooviks, siis Eestisse saaksime tullagi alles sügisel, kui mitte hiljem...aga see kõik on spekulatsioon ja iga uue valikuga võib kõik muutuda. Seega no panic please.
Panen mõned pilduskad ka siiis, parem oleks, et telefon neid pekki ei keeraks.
Lisaks 2 blondihetke minu ja Anniga:
1) Mina pesen nõusid.
Ann istub köögis, küsib: ''Kas sooja vett on?"
Mina vaatan boileri poole ja vastan:"Peaks olema küll jah"
2) Mina liigun vannitoa poole, küsin Annilt "Kas keegi on WC-S?"
Ann vastab:"Ma ei tea, mina küll ei ole"

peace&love :D
Hulkurkass, keda Romeoks kutsume. Tüüp  on jube kartlik, aga käib meie kassiluugist sees ja sööb meie kasside kausid tühjaks :)
Siis oli juba, et väoo, lumii...
...ja see on hiljem. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar