15. jaan 2013

ee makarena

Ei midagi uut. Uued mõtted torkavad aina pähe ja see teeb kõik veel segasemaks.
Ann läheb 6.veebruaril Eestisse. Peab oma passi uuendama. Täiesti hull, kuidas ma kaa tahaks minna.

Aga mul on uus mõte. Idee. Ehk väike motivatsioon?

Mul on vaja.
Ma pean.
Ma saan.



Kui olukord ei parane, on mul nüüd vähemalt Pärnus koht, kuhu minna. Küsisin järgi. jee.

Aga ma siiski üritan veel...ma pean ennast kokku võtma.

Kuradi peavalu.


Aga muidu ei ole midagi uut toimunud...nädalavahetusel sõin kanawrapi ja avastasin, et keegi oli meie prügikastist mu katkised teksad tuuri lasknud.. kellel neid küll vaja oli?

Ergol on uus soeng ka. pilte pole kahjuks. kunagi lisan.

Mul ei ole tuju. Pole juba tükk aega olnud ja lähiajal oleksi vaja midagi, mis mind ellu tagasi tooks, palun?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar