3. märts 2013

pealkirjatu

Helllo,

pole arvutisse tükk aega jõudnud ja vaid telefoniga netis käinud, nüüd võtan siis kõik kokku.

Tundub, et kõik on OK sellega, et me juba 14h pärast Eesti poole liikuma hakkame. Ma mõtlen siis seda, et Ann ei ole enam kurb ja on leppinud sellega. Ema on muidugi õnnelik, et koju tagasi lähme aga samas olen juba ka negatiivset kuulnud; "nii kergelt annavad alla", "kuidas ikka nii" ja blabla. Ma ei viitsi siin midagi enam põhjendama hakata ja räägin nendele inimestele, kes ise tulevad küsima ja on sellest huvitatud. Need kes tahavad arutada ja mõelda, arutagu oma ette ja tehku oma elu põnevamaks, kui see seda neile pakub.


Kohvrid on meil pakitud, mul on mõned ülekilod...hetkel ei tahtnud nende kohvritega enam jamada ja jätsin asja katki, hiljem tõstan veel mõned asjad ringi ja küll ära mahub. :P


Reedel käisime Anni ja Ergoga postkontoris ühel Anni pakil järgi ja jalutasime poodidesse veel asju vaatama...Ann ostis Kätlinile (ta pidavat ülikõhna olema, ma ei jõua ära oodata, et näha! :D) midagi ja ma soetasin ühed püksid omale, Ergo ostis niisama nänni. :D
Õhtul hüppasime korraks kohalikust poest läbi, ostsime rummi, piparmünti, pruuni suhkurt- Mohhiitoooo õhtu! Kahest klaasist hakkas juba pea sumisema aga väga tore oli- ma hakkan meie debiilseid nalju igatsema. Lubasin Annile, et hakkame siin shoppamas käima. :D


Eile käisime veel viimast korda Victoria pargis. Mõnus ilm oli (natuke jahe tuul), puud õitsevad ja nartsissid on kohe-kohe lahti minemas. Söötsime oravaid ja jalutasime päris pikalt. Peale seda tulime korraks koju riideid vahetama ja õhtul läksime Türgi restorani. Ulme hea toit. Haluki kõrvalt olen mõnda toitu ka õppinud tegema, niiet kartulid ja jahukaste minu menüüsse enam loodetavasti ei kuulu. :)


Täna tähistame viimast õhtut ja Haluk teeb õhtusöögi. Arvatavasti magama me ei lähe, sest öösel peab lennujaama sõitma ja hiljem on ehk parem lennukis magada.


Ma veel ei tea, kas jätkan blogiga Eestis. Arvatavasti.







Viimane kohv Anni kohvitassist, mille talle jõuludeks kinkisin ;)


Köök, kus on pidusid peetud, naerdud, lauldud, nutetud ja no ka süüa veidi valmistatud. :P




Mimmi-kulla


Romeo







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar