6. märts 2013

Kodus

Viimase öö olime Ergoga üleval, vaatasime suures toas telekat. Me läksime tavaliselt ühe-kahe paiku magama ja kuna lend oli vara ja me oleks pidanud kolmest ärkama ja neljast liikuma hakkama, siis ei olnud und ja passisimegi üleval. Ann oli ka meiega aga jäi vahepeal magama. :)

Haluk tegi meile kell 3 öösel hommikusöögi ja siis oligi aeg liikuma hakata.

Tegime lennujaamas check-ini ära, Ann ja Haluk saatsid meid kuni turvakontrollini. Ma ei taha öelda, et me jätsime hüvasti, sest varsti me niikuinii näeme, sest kaugel see suvigi on ja neil ongi plaanis koos Ezgiga Eestisse tulla. :) Tegime kalli ja ütlesingi, et varsti näeme jälle. Seekord nutmiseks asi ei läinud, õnneks.

Lennujaamas oli meil veel aega enne kui oma värava teada saime, käisime erinevates poodides ja uurisime niisama ringi. Mul on kahju, et ma midagi eriti tuua ei saanud, sest meil olid kohvrid ikka väga punnis ja lennukisse pidi vaid ühe käsipagasiga minema. Seega kõik, mis lennujaamast oleks ostnud, oleks pidanud kohvrisse suruma...ja no ei olnud ruumi. :/ Isegi Ann saatis emale ja vanaemale vaid raha, sest kingitusteks polnud ruumi. Teinekord kui shoppama Londonisse, siis korvan selle. :)

Lõpuks oligi aeg lennukisse minna ja naljakas oli nii palju eesti keelt korraga kuulda. Lend sujus rahulikult, ilm on seal kõrgel ju koguaeg ilus ja päike särab taevas. Panin korraks ka silmad kinni aga kaua ei suutnud sundasendis magada ja pea vastu akent polnud samuti mugav magada. Kannatasime selle 2,5 h sõitu ära ja maandudes oligi see lumine ja hall Eesti meie jalge all. Lennukist välja tulles oli ikka väga külm. Saime kohvrid kätte ja võtsime takso, taksoga bussijaama, sealt juba Pärnusse. Veel 2 tundi istumist, jeeei.

Pärnus tulid isa ja Kätlin vastu, Ergo tuli ka korraks Raekülla. Jagasime oma asjad ära, sest paljud asjad olid mul tema kohvris. Ergole tuli ta isa järgi ja läks oma koju. Hetkel olen siis raekülas ja ei tea mis edasi...

Ema tuli õhtul töölt ja lõi šampuse lahti, jõime ja rääkisin meie üleelamistest ja seiklustest. :D  Kõigil hea meel, et kodus oleme.

Igatsesin oma kodu kraanivett. Uskumatu. :D

Eile käisime siis ka Kaubamajakas, vahetasime raha ja panin pangaarvele. Ergo tegi emt-s oma numbri lahti. Sai micro simi ka kohe, et oma leitud telefoni lõpuks korralikult kasutada. :P

Emt eest oodates kõndis üks endine töökaaslane vastu ja kallistas, küsis mis teen siin ja kas jäädavalt kodus. Rääkisime natuke juttu ja sain aimu, et töökohas pole asjad endiselt paremaks muutunud, niiet sinna tagasi ikka ei igatse.
Peale seda ütlesin emale, et ootamatu sedasi lambist tuttavaid näha, et hakkab pihta see Eesti väiksus.. :D

Õhtul kutsus Priit meid Steffanisse. Viimasel õhtul käisime seal ja nüüd esimesel. Traditsioon juba väike. :D sõime pitsat ja jäätist, pärast muidugi kahetsesin, sest ma ikka üritan normaalselt toituda aga raske ju vastu panna. Rrrgh.

Täna on plaanis vanaema juurde minna.

Ah see ka.. Isa ostis uue auto mulle. Muidugi mul on hea meel aga natuke pettunud, ma ütlesin talle, et ma lähen tööle ja teenin ise selle raha, et auto osta aga noh..tal juba kõik tehtud ja ostetud. Nokitseb veel selle kallal ja ju siis saab varsti sõita. Niiet ma siis olen varsti vulva omanik. Hõhõõ okei, Volvo. Hommikul nägin ära kah, ei midagi erilist, tavaline. Õnneks ümar, mitte kandiline. :p Automaat ka, pelgan natuke. Ema autoga ei harjunud ära, eks siis nüüd peab.

Niiet selline ülevaade siiani. :) Laupäeva ootan!

Ja hetkel pole pilte lisada :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar