18. märts 2013

magneto

Nüüd on juba tükk aega saadud kodus olla ja suur osa rahvast ära nähtud. :)
Hetkel otsin ikka tööd ja kolmes ettevõttes teatakse, et ma tahaks jubedalt tööd teha. ;D
Täna peaksingi teada saama, mis üks ettevõte mulle kostab.


Suutsin siin vahepeal peaaegu autoga kraavi sõita aga õnneks midagi ei juhtunud. Isa pidi ainult oma tööbussiga järgi tulema ja mu vallist välja tõmbama, hihi. Meil ema ja õega oli muidugi nalja palju.
Muidu olen peale seda intsidenti vaid ühe korra sõitnud, väga hull ei olnudki.
Ma hakkan Pärnusse ise metrood ehitama, palju mugavam kui autoga oma närve rikkuda. :D

Aga polegi väga millestki kirjutada. Hea meel on olla koos mulle tähtsate inimestega ja tuju on hea.

Natuke läks libisema (:

Väike Vaarikas

Nad on nii musid mul :)


Vanaema teeb mul nii ägedaid asju dekupaaži tehnikas!

Roosa on Kätlini jõulukink Annilt, keskmise soetasin Londonist ja paelaga  tõid musud mulle Hurghadast :)

Kodu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar