24. veebr 2013

Feel the love generation

Kuulan aastatetaguseid laule, mis nii häid mälestusi meelde toovad :)


Vahepeal ei ole midagi uut väga toimunud, Ergo helistas oma ülemusele ja kui Eestis juba oleme, siis peab ta uuesti ühendust võtma ja läheb vestlusele. Hetkel pani ta nime kirja, mis on juba väga hea. :)


Homme lähme linna ja panka, et oma säästukontolt raha välja võtta. :P Siis ma tahaks veel riideid ka vaadata aga Ergo ei luba, sest meil arvatavasti niigi kõik asjad kohvritesse ära ei mahu. :/
Mul oli vaja eelmine nädal ju uued saapad tellida, mis on väga kõrged ja ma ei tea kuhu ma sellistega lähen.. :D  Aga kui ma mõtlen kui kallid on riided Eestis, siis ma lihtsalt pean midagi kokku ostma.
Plus emal on 2. sünnipäev ja Ergo emal 7.ndal... selline asi ajab kergelt öeldes hulluks. :)


Põhimõtteliselt siis nädalake veel jäänud. Täna jätsime Ezgiga ka hüvasti, kutsusin teda suvel meile Eestisse külla. Kõik muidugi oleneb tema isast aga väga tore oleks talle suvist Pärnut näidata, sest mu arvutis pilte vaadates läks ta väga ekstaasi. :)


Usun, et millalgi tuleb pakkimisest ka postitus, sest juba sellel mõeldes tulevad külmavärinad peale...boo!







                                                    Sauna, suve ja vessarit palun!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar