14. sept 2012

Wake me up when September ends

Tegelikult see laul tuli just telekast ja ma ei viitsinud midagi muud pealkirjaks välja mõelda. Piisavalt diip ja emo.

Aga tänane päev on kasulik olnud. Või noh, mina olen täna kasulik olnud. Nii palju on tehtud, et ma olen lausa päeva lõpuks väsinud ja mõtlen magama minemisele. Khm. Reede õhtul kell pool kaheksa. Jahhhhh.

Mis me siis täna kõik ära tegime:
* Viisime minu kola ja riided  Raekülla
*Õpetasin õele veidi excelit ja kuidas "tähtsaid" meile saata
*Ostsime 8 kg liha, millest 5 panin marinaadi. Njämmm. Sinepi-mee marinaad. Loodan, et tuleb sama hea kui sünnipäevalgi.
*Tegin mingi meeletu koguse salatit (hakkimisest siiani sõrm tuim)

Aaa ja jube hea uudis on ka see, et isa leidis mu autole ostja! Hea meel, et ei jää talveks kuhugi seisma, vaid leiab ikka kasutust. Lubasin isale, et toon Inglismaalt uue auto endale (naljaga...).

Homme siis Raekülla oma liha ja salatiga. Veidi koristamist, sättimist ja pidu alaku!
Aww. Minu 18.nda sünnipäeva hommik :) Hea auto oli, vaatamata tema vigadele. Eks need vead olid ka mingil määral minu põhjustatud nagu näiteks lõpuks polnud tal pidureid :) Aga ikkagi- minu esimene auto!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar