21. sept 2012

Kohal!

Õnnelikult kohal. Pole õieti netti saanudki, sest meil puudus wifi kood, mille me alles täna avastasime kuskilt paberitest. Vahepeal kasutasin Anni laptopi aga seal pole ä ö ü tähti ja ma ei hakanud isegi proovima blogisse midagi kirjutada.

Lend oli minu arust väga normaalne. Tallinnas oli küll udune ja vihmane, veidi raputas aga kui juba päris kõrgel olime, siis oli täitsa tore. Lihtsalt 2 ja pool tundi istuda ei ole tore. Ja ma sain naerda, sest Ergo kartis õhku tõusmist ja maandumist. Mina istusin aga nina vastu akent ja uurisin, mis seal allpool toimub.

Anni tuli meile lennujaama vastu ja sõitsime oma uude koju. Ausalt öeldes on mul osa asju ikka veel kohvris, sest me peame veidi tuba ümber tõstma ja ma ei hakka enne oma asju kappi panema, kui seda veel liigutama peab.

Eile käisime kohe omapead kesklinnas. Kuna ma eelmine kord sain asja käppa, siis näitasin Ergole kuidas asjad käivad seoses bussi ja metrooga. Käisime Oxford Streetil ja niisama ringi tuulamas. Väga kuhugi vaatamisväärsusi vaatama ei jõudnud. Ausalt öeldes ma enam ei mäletagi kus me käisime, see kõik on siin niii suur ja palju rahvast.

Täna peale hommikusööki läksime samuti linna. Mõtlesime, et alustaks siis Briti muuseumiga ja siis vaatab edasi. Briti muuseum oli nii- ja naa. Kõige põnevam oli Egiptuse osakond, kus olid päris muumiad ja väljakaevatud inimesed. Peale muuseumi mõtlesime Madame Tussaudse´i minna (vahakujude muuseum)  aga kui metrood ootasime, oli keegi metroo alla hüpanud või kukkunud või midagi ja meie liin seisis. Hakkasime siis jala edasi minema, sest bussidest ei tea ma midagi. Vahepeal uurisime, kas liin on ikka kinni, mis ka oli ja kõndisime edasi. Lõpuks jõudsime Anni tööjuurde välja ja käisime temal külas. Kuna kell oli juba palju ja ei viitsinud enam kuhugi seigelda, käisime Anni töö lähedal pubis söömas. Võtsime Inglise traditsioonilise  Fish and Chips ja kõht oligi täis. Ootasime Anni ära ja tulime koju.

Vahepeal oleme muidugi igasugustest poodidest läbi põiganud ja kindlasti veel midagi teinud, mis hetkel meelde ei tule. Poodidega seoses...kõik siin olev kaup on umbes, et võta ja söö. Kõik asjad on ära pakitud, valmistoit. Osta 2, saad 3. Krõpsupakid on meeter korda meeter. Mitte, et ma krõpse oleks ostnud. :D Aga veits kahtlane on poes käia. Ma ei osanud isegi piima osta..ja hapukoore asemel (sour cream) ostsin mingit eriti hullu rammust vahukoort (double cream). Njah. :) Asi vajab harjumist. Ergo just ütles: "Siidrid on imeliku maitsega."  Just saying.

Homme on plaanis väike shopping teha ja Big Beni juurde ka jõuda. Tahaks ikkagi vahakujude muuseumisse ka minna. Aga eks seda homme näha ole. :)

Järgmise postini!



Goodbye, Tallinn


Hello, London

Briti muuseumi eeeees

Oraaaav


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar