11. sept 2012

Pakkkkkkkimine

Osad asjad on koos, paljud asjad laiali, enamik asjad alles tähelepanuta.
Ma ei kujutanud ette, et see saab nii keeruline olla. Enne mõtlesin, et mis seal ikka, riided kokku, asjad kokku ja need asjad, mis kaasa tahan võtta.. võtan lihtsalt kaasa. Aga vist ei.
Mitme asjaga olen jäänud lihtsalt mõtlema, kas mul on seda vaja, kas ma jätan selle alles, kas keegi tahaks seda endale. Ühe hea lõhna andsin juba emale, kuldkõrvarõngad andsin õele, sest ise ma kulda ei kanna. Mõned riided annan ka, kui keegi tahab. Kingad sain ka maha müüa. Oeh..ma ei tea mis siis saama hakkab, kui ma päris SEDA kohvrit pakkima hakkan. Siis annab mu aju otsad.

Laupäeval on plaanis väike lahkumispidu. Teeks viimase grilli, suure kausiga salatit ja veidi sauna. Loodan, et ma kaamerat maha ei unusta :)


Follow your dreams

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar