6. sept 2012

Minu kiiks

Olgu, mõtlesin, et paneks siis kirja mõne unenäo. Mitte detailselt. Põhiline on see, mis need tähendavad.

Kuna me musiga oleme see nädal iga päev jube kaua maganud, siis ma näen öö jooksul 3-4 unenägu.

Täna siiis: 1. suur paks karvane ämblik jooksis müdistades voodi poole, hüppas mulle kaela ja hammustas. Tähendus: Ämblik- kohtuasja ja kahju. Hammustamine- Häda ja valu. Hammustatud olema- muret ja kurvastust armastajatele.

2. Kõndisin Raekülas ühel tänaval, kus oli kummaline maja ja sattusin mingisugusesse lõksu, niiet oleks peaaegu pooduks saanud (õnneks ärkasin hehe).
Tähendus: Ise ülespoodud saama- õnne ja hädast pääsemist. Lõks- See võib tähendada keskkonna- või karjäärimuutust (ohoo, tõesti? :) ), aga ka lihtsalt, et leitaks viisid, kuidas loovusele rohkem aega pühendada.

3. Vägev kontsert, kus ka Lady Gaga läbi hüppas, see ehk sellest, et eile uurisin tema kohta igasugu asju.
Tähendus: Ülev kontsert väljendab sageli loovkogemuse jagamise rõõmu.

Unenägude tähendusi uurin netist ja ühest väga heast raamatust, mille Eliise mulle kinkis. Aitäh :)


Teine asi, millega "tegelen" on tarkokaardid (vanaema kingitud). Sellest teavad tegelikult vähesed ja kasutan kaarte peamiselt enda jaoks. Tegelikult panen harva endale kaarte. Aga viimasel ajal seoses Inglismaale minemisega olen hakanud rohkem "küsima".
Ja vahel on see kõik täiesti uskumatu, kõik läheb kuidagi eriti täppi. Näiteks küsisin midagi seoses Inglismaaga, vastuseks tuli midagi seoses perekonnaga. Mul tulid millegi pärast pisarad silma ja kui kaardi tähendust edasi lugesin, oli seal kirjas et "see on väga emotsionaalne kaart". Siis oli küll, et okeii...

Üldse viimasel ajal olen uurinud rohkem nö müstiliste, vaimsete ja paranormaalsete asjade kohta. Meeldib see teema. Võib-olla hakkangi hulluks minema, haha. Aga mulle tõesti meeldb! :)


"1001 unenägu"

"Kuldne Taro"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar