1. aug 2012

cause you and I...we were born to die

Praegu ma mõtlen, et Kallis teeb seda "tsirkust" minu pärast kaasa. Ütles mulle varemgi, et mina olen see kodutu ja töötu, et midagi tuleb ju ette võtta. Kuidagi väga hinge läks see lause. Ma ei taha, et ta elaks minu tahtmiste ja vajaduste järgi, sest hetkel olen mina see, kes on 2 aastat tema järgi elanud. Ja ma ei ole just kõige õnnelikum. Pigem olen endasse tõmbunud, ma eiran teatud inimestega suhtlemist ja tunnen end vabana üksi olles. Ma tahan lihtsalt, et meil koos oleks hea, et meil koos oleks ühine plaan ja ühised tahtmised. Las ma saan siis seda ka, palun? Las ma saan seda, et me koos saaksime.

Kuulan Lana Del Rey albumit. Olen sellest ikka väga sees. Kui alguses meeldisid 2 laulu, siis nüüd leian ma, et iga teatud aja tagant tuleb esile järgmine, mis nii fucking hea on. Need lood panevad teisiti hingama...Kahju ainult, et tädi lives laulda ei oska. Aga pole hullu.

"Kiss me before you go, summertime sadness"  kurb on olla. Pole olnud õiget suve, august on käes. Haha, naljakas, et ma igas postituses ilmast jahun. Endalegi hakkab pinda käima juba. Aga sellest suvest rääkides, on mul kahju, et ma pole siiamaani saanud kokku oma "mõistusega"- inimesega, kes aeg-ajalt mulle mõistust pähe paneb. Tõsiselt kahju.


Aa, ma leidsin ühe HIMi albumi ka üles, kus mu enamik lemmikud peal on. Nägin Villet unes JÄLLE, mõtlesin, et peaks kuulama..ma ei saa temast vist mitte kunagi üle :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar