7. aug 2012

sügise lõhn aga alles august

Tundsin eile esimest korda sügise lõhna. Selline mõnus kopitanud lehtede, sambla, seente lõhn...

Mõnus nädalavahetus oli. Kuigi ma pole siiani ennast korralikult välja puhanud. Tähistasime siis Maija ja Roberti sünnipäeva kuskil Kabli/ Lemme rannas. Jube ilus koht oli. Jõudsime sinna siis, kui päike hakkas juba loojuma. Nii mõnus! Seltskond oli hea ja selline piisavalt lebo ja "kõik on omad" olemine oli.
Mingi hetk käisime Musiga mereääres jalutamas, rääkisime asjadest. Küsisin ka selle kohta, millest eelmises postituses rääkisin, ehk küsisin kas ta teeb seda  Inglismaa värki minu pärast kaasa. Nagu aru sain, siis suures osas küll. Samas ütles, et ta ei saaks ju kunagi teada, kui ei prooviks. Tegi meele heaks :)

Sai sellel suvel siis esimest korda ka telgitud. Mina läksin 4 paiku tuttu ja alles hiljem hommikul märkasin, et ka Musi oli minu kõrvale tuduma tulnud. Ju mul oli siis eriti hea uni, et ei kuulnudki kui ta tuli. Eks see HEA vein, mida viimasel ajal mekkinud oleme, tekitas hea une.

Hommik oli nii nagu ikka, laagriplats oli sodi ja pudeleid täis, mõned kuulasid juba klubi mussi, istusin veidi telgiukse ees, kedagi tuttavatest polnud, viskasin veel veidiks end pikali, hiljem juba kuulsin, et rahvas kogunes. Tehti süüa, sai juua, sai isegi korralikus WC-s käia. :D Mina olin eriti laip, no niii väsinud. Koju jõudes ei suutnud magama enam jääda, ju oli siis üleväsimus. Vaatasin telekast mingit eriti debiilset filmi (Ahvide planeet 2001.aasta oma..), lisasin mõned pildid Facebooki ja õhtul hiljem sai juba magama minna, juhuu.


Aaaa, täna leidsin oma tulevase maja pildi internetist!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar