29. juuli 2012

migs nii balav?

Meeletu lämmi. Kahe päevaga suutsin lõpuks jume peale saada, ujumas käia ja nö suve nautida. Ses suhtes, et ma nautisingi, lihtsalt naljakas, et suvi tuli nüüd paariks päevaks ja homme pidi juba jahedamaks minema. Ehk saabki lõpuks hingata.

See aeg läks eriti kiiresti, kui Anni siin oli. Täna läks Tallinnasse ja homme sõidab koju. Tegelikult oli päris vägev. Eriti mõnusad olid need paar sumedat suveõhtut, kus me lihtsalt kõik aias istusime ja juttu rääkisime.
Nalja sai palju ja lihtsalt oli hea olla. :) Nüüd 3 nädalat ja ta on jälle siin. Aga vaid viieks päevaks, sest me lähme Gagat kuulama ja vaatama. Ja siis ongi juba varsti september ja me peame ise sammud sinnapoole seadma...

Vaatan, et õues on kuidagi pimedaks läinud, lubas ju välku, pauku ja keeristorme. Täitsa huvitav.

Järgmise nädala jooksul peaksin uut passi minema tegema, sest Ann ütles, et kui ma tahan Inglismaal mingi hetk uut tööd saada, tahavad nad passist koopiat. Aga mul on ainult ID-kaart. Üldse ei viitsi neid asju minna ajama.

Aaaaga ok, mul ei ole midagi mõistlikku kirjutada.

                                                  Ma tahaksin praegu nii väga sedasi teha!




Välk, pauk ja keeristorm...yeah right. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar