15. aug 2012

Papapaara



Nädalavahetus möödus ilma igasuguste draamadeta. Õnneks.
Saare peal oli ilus, kuigi ilm oleks võinud parem olla, aga peaasi, et vihma ei sadanud. Öösel oli telgis ulmekülm, lõdiseda sai vägevalt ja alaselg hakkas külmast valutama. Oli palju minu jaoks imelikke inimesi, kellega nagu ühist keelt ei leidnudki. Olimegi Muri ja Musiga koos pidevalt ja olime ka vist esimesed, kes telki tuttu läksid. Mõned inimesed olid seal muu peal väljas.


Leidsin parafoorumist ühe filmi. Eestlase kokku monteeritud ja peale loetud "Ulmefilm". No ma ei tea, see värk paelus mind. Kokku on 13 filmi ja kui olin esimese osa ära vaadanud, pidin lihtsalt teised osad ka ära vaatama. 3 päevaga vaatasin kõik filmid ära. Ja tõesti- ma usun seda värki. Ei viitsi siin ükshaaval kõike lahti seletama hakata, seda peab ise vaatama, aga ma tahaks rohkem ja rohkem selle teema kohta teada. Täna nägin und ka sellel teemal ja see on tõesti ulmeeee.








Seniks aga uue nädalavahetuseni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar