7. okt 2012

Chubby chinese guy

Tere, mina olen nüüd ametlikult Kelly ja ma sain reedel oma esimese palga, juhhuu. :D
Kelly siis sellepärast, et siinsed inimesed ei suuda vist Kerli (Kööörrly) öelda. 
Suurem stress on nüüdseks vist möödas, reedel olin tööl täitsa omapead. Muidugi oli momente, kus mul oli abi vaja aga üldiselt läks kõik hästi. Praeguse seisuga ma täiskohaga tööd ei saa, vaid teen mõned päevad nädalas. Võib-olla ongi hea vaiksemalt alustada, et asjadega harjuda. 

Aga mis siis vahepeal toimunud on...

* Käisime Victoria pargis. Ei saa ju oravatest üle ega ümber. 
* Haluki tütre sünnipäevapeo tegime siiski vaid kodus. Grillisime ja läksime hulluks.
* Järgmine päev käisime lõbustuspargis. Haluk ostis mingi suurema posu pileteid, aga kuna see lõbustuspark oli rändav, siis oli see pigem suunatud väiksematele ja minu jaoks normaalseid karusselle oli 3. Seega nendest kolmest käisin ma kahe peal. Ühe peal koos Ezgiga ja teisel Ergoga. Tore oli. :)
* Peale nädalavahetust tõusis mul stressitase, sest ma pidin tööle hakkama. :D Ja kuna kõik on siin minu jaoks uus, võõras, hirmutav, siis ma olin õhtuti endaga nii läbi, et ma lihtsalt olen puhanud ja maganud. Ses mõttes, et pole arvutisse jõudnud ja seega ka blogi veidi unarusse jäänud. Aga ma loodan, et nüüd läheb asi paremaks. :)
* Eelmise nädala mingil päeval käisime ka lõpuks Big Beni juures ära. Kõndisime London Eye alt läbi ja suundusime Oxford Streetile. Nüüd on nägemata veel Tower Bridge ja Windsori loss. Muidugi on veel kohti aga need oleks nagu peamised.

Kuna meil on siin kodu juures tattoo salong, siis ma niiii kibelen sinna. Mul on mõte ka olemas, mida teha. Ja ma tean, et kui ma midagi pähe võtan ja TAHAN, siis ma saan ja teen selle ära ka. :/  

Ja ma mõtlesin, et ma pole oma tööst siia blogisse vist midagi kirjutanud.
Igatahes:
ma töötan ühes väikses supermarketis. Meie (eestlaste) mõistes pigem tavalises väikses toidupoes.
Pood on suhteliselt kesklinnas. Seal samas on ka Jamie Oliveri restoran ja nende kokad ja muud möllud käivad vahel meie poest nt juurvilju ostmas.  Ja seal lähedal on ka mingisugune filmistuudio, niiet mul on suur võimalus kuulsaid inimesi näha. :D Maja taga on politseimaja ja päevas käib vähemalt 5 politseid minult midagi ostmas. 
Alguses oli raske suitsude meelde jätmisega, sest pmst on ainuke tuttav mark Marlboro. Ja vahel ma ei saanud aru, mida minult küsiti. See oli eriti rets mu jaoks. :D
Samuti pean teadma erinevate saiade hindu ja nimesid.
Osad juurviljad ja puuviljad pean ma ise kassas kaaluma, seega pean ka nende nimetusi teadma.
Ja kõige hullem osa on üks masin, millest saab tseki välja printida nt kui inimene soovib osta kõneaega endale, aga sinna alla käivad ka mingisugused parkimispiletid ja muu jura. See osa on veel keeruline mu jaoks. Aga ma püüan hakkama saada. :) 
See nädal tahaks ka kuhugi uitama minna, kui mul vabad päevad. 



Victoria park





Sõbrannad bussikas e. Haluk tegi ahjus vutte

Saba


Mimmi 







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar