29. okt 2012

living in a fantasy

Hei,  ma ei ole nii kaua kirjutanud, et mõtlesin nüüd blogi täiendada.
Kuna mul on täna vaba päev ja Ergo magab, sest tuli hommikul töölt, siis kasutan seda üksiolemist veidi ära. :)

Mul on jube koduigatsus peal. Tõsiselt.
Ja ma kardan, et me ei lähe jõuludeks Eestisse, nagu alguses plaanisime...asi selles, et ma kardan, et kui ma koju tagasi lähen, siis ma ei tule enam siia tagasi. :D
Igal õhtul mõtlen kodust, lähedastest.. oeh.
Ma ei tea mis lille sees mina elan. Millal ma ükskord selle lille seest välja tulen?
Aga nagu Eliise ütles, et ehk nüüd oskan veidi kriitilisemalt mõelda ja asju analüüsida.
Muidugi juba siin olemine on mulle palju andnud. :) Aga ma tunnen, et see nö suurlinna elu pole mulle.
Praegu on vaid üks eesmärk ja see on raha kogumine. Ma veel ei tea mille jaoks aga kui ma tahangi millalgi koju minna, ei lähe ma tühjade kätega. Ma siiski loodan, et ma pean vastu mingi aeg. Ergoga oleme arutanud, et aasta võiks ju vähemalt olla. :)
Enne siia tulekut küsiti meilt palju, et pikaks ajaks me plaanime tulla jne, siis ma ei osanud vastata, ma tõesti ei teadnud kas mulle meeldib siin või mitte. Eks igal asjal on omad plussid ja miinused, kuid praegu tundub miinuseid rohkem. Kahjuks. Või õnneks. Näete, ma ei oska seisukohta võtta.
Hea on see, et siin olles läheb aeg eriti kiiresti.

Blaah, nüüd tuligi mingi vingu ja kurbuse alatooniga postitus. Aga need on minu mõtted praegusel hetkel...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar