4. veebr 2013

The next station is Liverpool Street

Istun metroos praegu ja sõidan kodu poole. Kõik näpivad oma telefone ja mõtlesin isegi midagi kirjutada.

Hetkel tulin siis just pubist. Oi kuidas mu süda peksis kui pubi poole jalutasin...igatahes pubi manageri vist ei olnud hetkel seal, küsisin ühe tüdruku käest ja ta kohe küsis vastu, et kas ma tõin oma CV. Andsin siis tema kätte ja lubas managerile edasi anda. Tänasin ja astusin pubist välja. Eks mul jääb nüüd vaid telefonikõnet ootama jääda.
Mõtlesin, et ulme hea koht töötamiseks. Kuna see pubi asub ärikate linnaosas, kus vaid pintsaklipslased ringi kõnnivad, siis kõik meelelahutuskohad ja poed on nädalavahetustel suletud. Seega ka pubi on avatud E-R kella 11.00-23.00. Nädalavahetused ja pühad vabad! Jeeei!
:D aga mis ma ikka siin enne õhtut hõiskan. :)

Varsti ongi minu peatus, ciaooo! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar